Anlat dediler anlattım aq !

Tamam lan başlıyorum kendimi anlatmaya.

- Üniversite öğrencisiyim.Hep ben haklıyım,en süper benim..Götüm kalkmaya çok müsaittir..

- Şiddet yanlısıyımdır.Nefret ettiğim insan ölse sikime takmam..

- Çok sabırsızım.İstediğim anda o şeyin hemen olmasını isterim..

- Küfrederim..Genelde ’sana yakışıyor’ derler..Yakışmasada sikimde değil, çok pis söverim..

- Aptal insanları çok severim..Taşşak muhabbetine iyi giriyorlar

- Asansöre binmekten çok korkarım..

- Kinciyim.Affetmem.Unutmam..Beddua ederim acımam..

- Haketmeyen insanın kötülüğünü istemem.Hakedene kötülüğü bizzat kendim yaparım..

- Dost kazığı atmam.1 kez yedim hiç bir zaman affetmedim,affetmem,sikerim..

- Düşüncelerimi hiç saklamam,pat diye söylerim..

- Bazı konularda faşistimdir.Ben ben ben..

- Hayko cepkin dinleyen biri yanıma yaklaşamaz.Dar kafalıyım.Zevkleri ve renkleri
tartışabilirim..

- Bir anda patlarım.Noluyo lan dersiniz.Çok pis kalp kırabilirim..

- İstanbul piçiyim.İnsanları 10 dk.’da çözebilirim.

- Bu kadar, hadi gömdüm..