Düşünüyorum Öyleyse Amuha Koim !

Yazmak için hiç oturup düşünmem.. Aaa ne yazsam,nasıl yazsam diye…Parmaklarım hangi tuşa giderse tıklar geçerim.. Bitince de bir kere bakarım, imla hatası var mı diye kontrolümü yapar yayınlarım yazımı… Ama bu yazımı nasıl anlatsam da okuyucunun kafasında tamam budur dedirtsem diye düşünüyorum ,hala daha nerden başlıcam bilmiyorum..

Şimdi bana diyolarki neden kızları sevmiyosun ? Hönk ! Öyle bişey yok lan..

Kendi kafasında kurduklarıyla insanları yargılayan, neyse o olamayan, ama öyle gözükmeye çalışan, üüü ben şuna aşığım diyip gece kendini bana siktiren,ama benden önce arkadaşıma, ardından tekrar ona aşığım diyip bana,sonra da diğer arkadaşıma verirsennn, ve insanları hala eşşşek yerine koymaya çalışırsan ben sana daha ne diyim. Anlatamıyorum kızım seni sen öyle bi vakasın amına koyim Sikseler seni bu bloğa yazmazdım da yaz yaz diye zorladılar. :)