Satıcı kız

Oha! biraz boktan oldu başlık her neyse..

Hani şu mağazalardan içeri girer girmez cup diye yanınıza damlayan kızların yaptığı mesleğin adı neyse artık bilmiyorum.Satıcı mı deniyor acaba? sanmıyorum ama her neyse..
Girdim bi mağaza’ya belki birşeyler alcam belki de bakıp çıkıcam.Tezgahın arkasından bir ‘hoşgeldiniz’ sesi geldiki resmen yavşadım :) Güzel kız o manada..Ya nerden geldin kızım sen bir tavırlar,bir ilgilenmeler..100 liralık şey aldım :) Kız hoş konuşuyor, güzel, ilgili davranıyor ben napiyim aq 1 haftalık harçlığımı yedim valla..Yapmayın böyle, salmayın üstümüze böyle güzel hatunları..Kızı da arkanda bırakıyorsun anasını satıyım.. Senle beraber o da gelmiyor ki :) Sadece sen düşünemiyorsun o an.. sikinle düşünüyorsun ya da :) Yaptık bir eşeklik güzel kızın hatrına..