Hayt ! Tribe girdim la !

Size iki çift lafım var lan.Olm sakın hayatınızda birisini aldatayım demeyin.Nasıl ayrılırım diye düşünürseniz, iki dakika delikanlı olun,ona karşı bi şey hissetmediğinizi söyleyin..Normal şekilde ayrılmak, aldatılmaktan kat kat iyidir.Hee yok ben aldatırım arkadaşım derseniz benim aldığım gibi beddua’yı alırsınız..


Son 3 mesajı :

‘bana yaptiqin ins basina qelir su an çektiqim aciyi sadece o zaman anlayabilrsin ama yaptiqnda yanina kar kalmz bil unutma çok buyk bir aci yasattin yasatiyosun bana’

‘oynamadqni dusunerek kendni rahatltmaya çalsma sen benmle oynadin buyk oynadn ve hayatm karrck smdi snn yuznden sana ben bisy yapamam n haln vrsa qorursun.’

‘nolr yapma dayanamyrm bana yapilan bu oyun sana inanmam hayatmda yaptiqim ilk ve buyuk hataydi.allh belani versn snn nerdn çktin karsima qit artk defol qit’

Sonu yoktu olmıycaktı..