İlk Röpörtaj’ım !

Merhaba Ozgrrr öncelikle seni biraz tanıyalım ? Ne zaman başladın bu işe ? Küçüklüğünde böyle miydin ? kısaca biraz bahsedelim istersen…


Valla tanıtacak pek bişey yok, üniversite öğrencisiyiz okul mokul derken 20 yılı geride bıraktık.. Küçüklüğümde de aslında çok fırlamaymışım. Okulun ön kapısından beni sokarlar,gider arka kapısından kaçarmışım.

Peki şimdi çok mu değiştin ?

Aslında ben değiştiğimi düşünmüyorum ama üzerimdeki utangaçlığı fazlasıyla attım üstümden.Eskiden birisi gözümün içine baktığında gözlerimi hemen kaçırırken şimdilerde rahat rahat bakabiliyorum.

Farkındayım, konuşmaya başladığımızdan beri boşluğa bakıyorsun konuşurken saf saf…

ehueheehue

Nerden esti bu siteyi açmak ? Belli bir amaçla mı açtın ? Günde ortalama 1 milyon hit bekliyor muydun ?

Aslında bir nevi günlük, can sıkıntımı gidermek ve kendimi tatmin etmek için açtım.Küçükken çok kez günlük tutmaya çalıştım ama her defasında ‘bugün okula gittim,eve geldim,yemek yedim,oyun oynadım,şimdi de yataktayım’ yazmaktan bıkıp vazgeçmiştim. Günde 1 milyon hit’e gelicek olursak valla beklemiyordum ama sağolsun sevenlerim tıklamışlar.

Peki neden meraklısın yaşadıklarını.bildiklerini paylaşmaya ? Aslında kız işidir günlük tutmak.Baktığımızda filmlerde dizilerde hep kızların günlükleri konu olmuştur.

Free life abi. Filmlerdeki kızlara bakarsan ‘maykıl’la çok iyi sikiştik’ yazıyor ve babası görüyor ama hiç bir şey demiyor.Mümkünmü böyle bişey günümüzde ?

Yazdıklarının okunmasından memnun musun peki ?

Abi saçma sapan sorular sorma.Memnun olmasam kapatırdım aq siteyi. veya word’e kaydeder kendime saklardım.

Belli bir kitleye mi hitap etmek istiyorsun ? Yoksa sadece öylesine mi yazıyorsun ?

Çok derin anlamları ve çok karışık şifreleri vardır yazılarımın. Büyük ihtimalle ben öldükten sonra çözülecek.

Nasıl yani ?

Abicim benim amacım sadece aylar sonra yazdıklarımı okuyup kendi kendime gülmek o kadar.

Hımm ya Ozgrrr röpörtaj’ı burada keselim bence, çünkü şizofren gibi karşında seninle röpörtaj yapan birini hayal ediyorsun,bide üstüne kendini önemli biri gibi hissediyorsun, hemde röpörtaj boktan oldu. Tekrar şizofren’e bağlarsan yaparız yine tamam mı canım ?

ok