Siktirin gidin laaaan

Baştan belirteyim sadece uydurma bi yazımdır :)
-Siktir
-Sen siktir
-Nereye
-Nereye gidersen
-Sen siktir
-Senin amına koyarım
-Bende senin
-Ya bi sus a.q
-Bak dalgana ya
-Sus lan
-Susmuyorum a.q
-Siktir siktir siktir a.q ya
-Çık ulan kafamın içinden yeter
-Bakın lan dalganıza
-Sen kimsin lan
-Sanane lan
-Neyin peşindesiniz lan siz
-Sen nerden çıktın ya
-Napıcan tekrar gerimi sokucan
-Evet nolmuş
-Ananın amı olmuş
-Ulan senin kitabını sikim
-Hepiniz kesin lan sesinizi
-Sana ne lan göt
-Ulan alayınızın amına koyarim yeter a.q
-Yetmez daha cok sikicekler kafanı
-Nereye kadar
-Bittiği yere kadar
-Beynin nerde infilak ederse
-Halüsinasyon mu lan bu?
-Yoksa yoksa ben şizofrenmiyim
-Yoksa çoklu kişilik bölünmesimi yaşıyorum
-Sen kafanı yaşıyosun
-Lan madem kafamı yaşıyorum niye birbirini yiyo bu boktan karakterler
-Demek ki kafanda filler sikişiyo
-Neyler filler
-Fil
-Nerde
-Afrikada
-Rüyadami
-Yok lan orda
-Orası neresi
-Napıcan niye soruyosun
-Sanane
-Ne demek lan sanane
-Ya bi siktir git ya
-Nereye
-Oraya
-Orası neresi
-Rüya
-Güzel şeyler olmazmu rüyalarda?
-Bu senin rüyan
-Benim böyle bir dünyam yok ki
-Senin olmasına gerek yok ki zaten
-Nasıl yani
-Öyle
-Nasıl öyle açıkla işte
-Gerçek dünya bu zaten
-Ee ben ne görüyorum peki
-Senin hayallerin bitmiş
-Neden?
-Bu dünya bitirmiş
-Nasıl
-Ne kadar çok soruyosun sen ya
-Ya soruyorum işte cevap ver
-Cevap lanet olsun ya cevap; bu dünya işte çok boktan
-Neden
-Çünkü boktan işte anla ya
-Belki belki de anlamak istemediğimden dolayı böyle davranıyorumdur olamazmı?
-Bu saatten sonra ister anla ister anlama bu dünya böyle
-Kahretsin ya
-Neden?
-Bu dünya işte anlamak istemiyorum ama bir şekilde içinden çıkamıyorum
-Çıkma zaten ne işin var uzayda falan bi de senle mi uğrascaz
-Niyeki
-Ne demek niyeki uzay ulan işte gidip gelmek milyonlarca dolar o paralarla kaç afrikalı doyar biliyomusun
-Uzay nerden çıktı peki
-Ya ne bilim aklima o geldi
-Belki ben cennete gidicem
-Nah gidersin
-Niye
-Ne işin var lan cennette
-Ya olurmu olur
-Yok öyle bi şey
-Neden
-Cennet yok olum anla cennette cehennemde bu dünyada kafanı kaldır bak bi etrafına
-Ne varmış etrafımda
-Ebenin amı var
-Nasıl yani
-Görmüyomusun millet kriz diye bağırıyo insanlar aç savaşlar falanlar filanlar
-Peki ne yapmak lazım
-Cevap vermeden önce belirteyim bide küresel ısınma var
-Oooo sende çok karamsarsın
-neden? iyimsermi olmalıyım sence
-Olabilir
-Ben sana diyomuyum niye bu kadar iyimsersin diye! Dünya sadece senin etrafındamı dönüyo sanıyosun! Kaldır artık kafanı yeter! Nerde yaşıyosun sen?
-Türkiyede
-Ne var Türkiyede?
-insanlar doğa falan işte güzel yani eğleniyoruz falan fiıstık
-O kadar dimi sadece o kadar senin için
-E yani
-Yani he demek yani! ülken her yandan yağmalanıyo insanların aç ve işsiz kimse mutlu deil ama sen hala keyfinde zevkindesin?
-Ne yapabilirim ki ? Benim gördüğüm insanlar hep mutlu
-Sen öyle sanıyosun hiç konuştunmu insanlarla?
-Neden konuşmalımıyım
-Evet konusmalısın bence hatta artık konuşmayı bırakıp üzerindeki ölü toprağını silkinip harekete geçmen lazım
-Sen kimsin
-Ben senim.Beynindeyim.Neden çünkü senin kafan güzel ve şizofren takılıyosun şu anda
-iyimiş valla bak şimdi mutlu oldum :)
-Evet hayat senin için bu zaten haklısın sende haklısın herkes gibi ben zaten niye ve kime kimlere konusuyorum ki! Ne gerek vardı dimi Siktir et ozgrrr siktir et